fredag 29 juli 2011

6:e dagen


Gick upp för en liten stund sen och har fått i mig min "frukost" ska snart ut och traska tänkte jag. Men jag är också väldigt sugen på att åka inlines :-) Kanske ska göra båda innan jobbet? 
Är inte alls sugen på att dra till gymmet, vill hellre göra nåt ute innan jag ska iväg och jobba. 

Dieten går bra
Är inne på dag 6 av dieten , det går väldigt bra faktiskt. Inget sug efter riktig mat eller nått sött, jag har förberett allt för hela dagen med o lägga jordnötssmöret i små burkar, så det blir ju också svårt o fuska och har man väl gett sig fan på detta så ska de fullföljas :-) 
Kunde inte hålla mig igår imorse, jag ställde mig på vågen.. - 1,1 kg
Visst är det bara vätska, men ändåååå :-) Man blir ju glad! Ska bli spännande och se på söndag vad måtten visar. 


Ska dricka upp mitt kaffe sen ut på en långpromenad :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...