lördag 16 juli 2011

Lördag som denna

.. morgonen började jag med 45 minuter morgonpromenad. Gick rundan som grannen hade sett Enzo på, men såklart såg jag inget. Det var jätte härligt väder ute, och i vanliga fall när jag är ute och går så rensas skallen totalt, men nu så hade jag miljontals med tankar i huvudet på just min lilla älskling, fy jag saknar honom så otroligt mycket :'( !


När jag kom hem var det snabbt i med en proteindrink sen cykla till jobbet, hann varken käka frukost eller borsta tänderna så det fick jag göra på jobbet.
Slutade klockan 15, cyklade hem sen bestämde jag och mamma för att gå ut och äta. Det blev käk på en uteservering, väl färdiga där knata vi till affären. Där blev det en liten påse med naturgodis och dricka, kunde inte hålla mig  =P
Men men, får se det som extra energi till morgondagens gympass *hihi*
Funderar dock på att ta en springrunda i kvällningen, vädret är ju inte helt fel menar jag :-)

Bilder är det dåligt med , jag veeet. Och jag vet själv hur tråkigt det är o läsa bloggar utan bilder, men nu är det såhär att jag jobbar 24/7 känns det som , maten är densamma dag ut o dag in, kyckling kyckling o åter kyckling (tröttnar inte ;-)  inget roligt o ta kort på alltså. När jag väl slutat jobba så sticker jag direkt till gymmet, det händer liksom inget mer eller jag hinner rättare sagt inte med mer.
Imorgon är det jobb igen från 7-15. Ledig måndag, då blir det en tur till Trollhättan. Sen kommer jag jobba 11 dagar i rad , fullt upp!

Nähä nu ska jag lägga mig i soffan med min påse naturgodis & dricka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...