torsdag 7 juli 2011

Jobbat klart

.. för idag, åter igen imorgon men då eftermiddag.
Känns gött och veta att man inte ska upp så jättetidigt imorgon, visst jag kommer ju garanterat gå upp tidigt men inte vid 6 iaf. Så då ska jag passa på att gå en promenad innan frukosten, som jag längtat efter den där morgonpromenaden :-) Har även tänkt att dra till gymmet också innan jobbet.

Fick nån konstigt energi från ingenstans (borde ju va pisstrött efter jobbet) men icke. Så jag körde ett magpass på 30 minuter, ids inte cykla till gymmet så jag gjorde det här hemma :-)

Magövningar: 
• Crunches på boll - raka & sneda x3
• Dragonflag + liggande benlyft x3
• Benlyft på stol x3
• Plankan 3*60sek
• Midjeböj med vikt x3
• Sidoplankan 2*30-45sek


Vilade mellan seten 30-45sek.

♦   ♦   ♦   ♦

Har vart så jäkla sugen på hämt-mat idag, typ nån sallad eller pizza. Men när jag är sugen då vill ingen annan ha eller har råd. Såååå typiskt :-P
Jag fick ta ut den där jävla nötfärsen ur frysen o steka upp med massa skit, fortfarande sugen på nåt gött ! Va fan är de här?!
Uppsvälld mage (pga lingonvecka)- mensvärk- sötsugen = jo hej , jag mår bra :-P

Ikväll ska jag iväg och studsa runt på Friskis :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...