fredag 8 juli 2011

Fredagmorgon

Hade ställt klockan på 7,30, någorlunda bra tid för att gå upp. Men nu bara för att jag gått upp vid 6 dom senaste dagarna har kroppen ställt in sig på det så vaknar strax efter halv 6 , men tänkte att jag kan ju fan inte gå upp nu så somnar om och vaknar strax efter 7 istället. Lika bra o gå upp när man ändå är pigg :-)

Tar mitt  röda lilla piller och dricker kaffe sen iväg på en 50 minuters morgonpromenad, häääärligt :-)
Men jag märker tydligt att förbränningen har stannat upp en aning nu när jag legat på latsidan när det gäller träningen och efter helgens bravader, en förbränner inte lika mycket som man gjorde förr.
Men jag kommer igen :-) 


Precis ätit frukost som idag blev kesella m. funlight wildberry, paulúns flingor & 2 ägg. 
Ska iväg till gymmet snart, blir nog bröst & axlar hade jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...