onsdag 27 juli 2011

PB i bänkpress

Riktigt stolt över mig själv :-)
Kom till gymmet o hade innan sagt till Kim att idag ska jag slå personligt bästa i bänkpress. Sagt och gjort


Började med att värma upp några set.
Slängde på vikter på stången, 47,5kg * 3 reps PB
Nöjde mig inte så slängde på ytterligare med vikter, 50kg * 1 reps PB ! 




Gött ! Och med tanke på vad lite jag äter och går dessutom på JS-diet så är de förbannat bra :-)

Dagens pass: 
Bänkpress 
Lutande hantelpress
"bamsekram" bröst 


Cablecrunches 
Situps 
Plankan + sidoplankan

 _____________________________________


Förbi ICA och hämta mitt paket efter gymmet 

Protein, PWO & smartshake 


Nu ska jag hoppa in i duschen , därefter cykla iväg till das wörk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...