fredag 8 juli 2011

Gymmat klart

Gött mos :-) Har precis kommit ut ur duschen och käkat har jag hunnit också , snart trampa iväg på hojen till jobbet för lite wörkiwörk 14,30-21

Bröst & axlar blev det och kondition på bandet med 10 min intervaller 
Fy i helvete va svetten rann, det var precis som om jag gått ur duschen, genomblöt var jag. Kanske inte så intressant o veta men nu fick ni höra det ändå :-P

Fick ett någorlunda bra kort på mina axlar, jättesvårt och fota själv och få det se ut som det gör i verkligheten då de gärna ser bättre ut när inte kameran kommer fram ;-)

dom har allt växt till sig lite, ska slänga upp före/efter nån dag. 




Åh just nu är min mage som en stor jätte-gravid-ballongmage !! fan va jag bara vill be den dra åt helvete ibland haha. Ser ut som jag exakt är på smällen, inge roligt alls! 

Nähä om man kanske ska packa ner allt i väskan, dra av sig turbanen på huvudet och låta håret torka sen iväg. Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...