torsdag 21 juli 2011

Kan inte sova ...

Herre .. ja alltså jag brukar ju i vanliga fall stenslockna redan vid halv 11 , men nu kan jag fan inte somna. Försökte men då vart det antingen för varmt eller så hade jag en envis liten jävla fluga i fejjan eller så låg jag o hade nån Mora träsk låt i huvudet =P Har jobbat för mycket tror jag .. arbetsskada eller nåt haha

Slutade jobbet 14,30 då blev det hem sätta sig lite vid datorn sen kom Harling förbi och vi drog ut på en liten runda, inlines blev det för min del :-) Kul att träffa henne o få prata lite :-)
När jag kom hem blev det ett mellis sen stack jag till gymmet och körde axlar + 20 min kardio. Hem, käka, duscha sen ut och köra med mamma.


Rörigt inlägg, skriver det som kommer ut just nu rakt upp o ner =P

På tal om annat. Jag har bestämt mig o kommer börja JS-diet nu, börjar redan på Söndag. Var först tänkt jag skulle börja på Måndag men är så jäkla taggad så nu är det bara ren jävla vilja och motivation som gäller, jag SKA klara detta, oavsett hur jag kommer må, vet att jag kommer må piss dom första dagarna men det är bara o ligga i och köra på :-)



JS-dieten går ut på att enbart äta jordnötssmör och dricka proteindrinkar + att man har en kolhydratsladdning 1 gång i veckan, först start i 2:a veckan av dieten.
Jag kommer käka 174g jordnötssmör & 116g proteinpulver per dag, utöver detta kommer jag träna som jag brukar och köra morgonpromenader och kardio efter styrka så mycket jag orkar, förslagsvis morgonpromenader 4-6ggr/v och gym 4-5ggr/v.
Här kan man läsa mer om hur dieten går till osv.
Jag kommer såklart att skriva här i bloggen från dag 1 till slut, mått/vikt och kort :-)

Tyck vad ni vill, men nu ska flötet bort det som tydligen vill sitta kvar hela livet =P  Gogogo !! Jag är taggad, om 3 dagar gäller det :-)

Nu ska jag försöka sova , imorgon är det jobb igen som gäller. 24 timmars pass = 14- 14,30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...