tisdag 5 juli 2011

The Big 4

Herrejävlarr va jag har vart med om grejer! Saker jag både vill berätta och inte..
Jag jobbar som vanligt, tränar och står i. Men just nu är det mest fokus på konditionsträning såsom springa, gympa och ja promenader men det räknar jag inte som konditionsträning mer som nåt jag tycker är gött bara :-)
Kom hem från gymmet för en stund sen, körde rygg & 30 minuter intervaller på bandet efteråt.

Grentävling i Lördags, kom sist av fyra tjejer. Men jag är jäkligt nöjd ändå :-) Gick med väskorna på 106kg tillsammans, 43,5m och välte traktordäcket på 150kg - 8 vält. Bära säck däremot gick inge vidare, tappade greppet precis när jag skulle lyfta det och fick aldrig upp den, så typiskt att jag är så litta och små armar, har svårt att få bra grepp om säcken. Men jag är inte bitter, såg detta som en rolig grej och en riktig utmaning för mig själv, dessutom var jag minst av alla tjejer som var med både viktmässigt och längd.
Mina ben är sådär vackra nu , har bränt upp knät från när jag välte däcket, varar och gör pissont. Blåmärken över hela låren + magen. Ser ut som jag blivit misshandlad :-P

Slänger upp 2 filmer från i Lördags.


Blev visst bara en film, den andra gick inte o ladda upp. 
ska se om det går senare.
Haha va fjompig jag ser ut =P


Bästa bakfylldagen nånsin...
Varför? 
Bakfull, eller snarare fortfarande rund i bollen vaknar jag upp på söndagmorgon och fort som fan slänga i mig frukost och kaffe för o vakna till liv. Slänga mig i duschen och kleta på smink, beställa tågbiljett.
Bråttom som faen, fick springa ut i bilen med sockarna o skorna i näven, höll på att glömma pengar springa in igen. Ta på mig resten av kläderna i bilen sen åkte vi bort mot tågstationen jag & bror min och mötte upp resten av folket som skulle med.
THE BIG 4 !!! 
Varmt och jäkligt var det när vi väl kom fram, satt och väntade i kön i över 3 timmar. . Bakfull och trött var jag , men värt varenda minut vill jag lova :-) 
Drack sjuhelsikes massa vatten men åt dåligt, vilket har resulterat att min kropp har svullnat upp nåt såpass. Det känner jag nu efteråt, värst var igår .. Mina fötter, ansiktet , händerna, och inte minst magen och ryggen hade samlat på sig otroligt mycket vätska. Men gött att det sakta men säkert håller på att släppa, inte kul alls och samla vätska , ser ut som en badboll .. 






Svettig, trött men jäääävligt nöjd :-)

Alex som precis kom från P&L-festivalen

haha kolla in hans fötter !! Rätt sleten




Den bjur vi på :-)






Nu börjar det ... 







Stod längst fram, inte helt fel :-) 









James slängde ut sitt plektrum, slickat och gojsat med det i munnen
precis innan och JAG fick den :-D 



Imorgon är det jobb igen som gäller från 7-15. Sen blir de en sväng till gymmet. På Lördag åker jag ner till Åse & Jörgen :-) ! Stannar i några dagar, ska bli så gött o få komma bort ett tag :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...