söndag 24 juli 2011

Dag 1

Första dagen på JS-dieten, och det går förvånansvärt bra. Trodde jag skulle gå och vara hungrig, men jag har inte vart hungrig en enda gång. Jag äter var tredje timma, så hungern hinner inte ens komma, och är t om ibland inte ens hungrig.
Än så länge har jag inte tröttnat, fast å andra sidan jag älskar jordnötssmör och mina proteindrinkar är himmelskt goda :-)

När jag slutade jobbet cyklade jag direkt till gymmet, där blev det ett ben & vadpass = några PB och massa energi
Fick till personligt bästa i knäböj - 75kg á 2 set med 6-8 reps
Nästa gång ska jag försöka öka ytterligare 5 :-) Blev också PB i sittande lårcurl 

Övningar:
Uppvärmning knäböj
Knäböj x3
Benpress superset stående vadpress x3
Utfall med stång x3
Benspark x2 superset sittande lårcurl x3
Raka mark superset sittande vadpress x3

+ 20 min kardio


Lagom stel och helt mör i benen efteråt, börjar redan känna av träningsvärken - lovely! 

Ligga i soffan är nåt jag tänker göra resten av dagen iaf :-) Imorgon är jag ledig och då blir det en tur till Trollhättan och hämta min telefon , självklart kommer det bli träning också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...