måndag 18 juli 2011

Bra start på dagen

Morrn morrn 


Min morgon startade jag med först en kopp kaffe och mitt vakna-till-liv-piller , red stack AMP
Sen vidare mot cykeln som jag trampade på i 50 minuter samtidigt som jag kollade på TV
Tiden bara rann iväg, fort gick det.

Efteråt väntade min frukost. Åh va jag älskar att äta efter att man tränat på morgonen, frukosten smakar så gott :-) Idag blev det kesella m funlight Wildberry, lin/psylliumfrön som fått stå i frysen medan jag cyklade, Paulúns kanelflingor, 1 ägg & ett stort glas mjölk


♦       ♦       ♦     

Nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt efter en dusch. Om en timmer eller två åker jag och mamma till Trollhättan, passar ju bra idag när det är sånt skitväder :-) 
Får se ikväll om det är uppehåll då blir det Friskis & svettis nere vid campingen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...