torsdag 14 juli 2011

Tidig morgon

Vaknade redan vid 5 imorse (!) , kunde inte somna om så jag gick upp.. Tänkte va fan ska jag göra i 1,5 timme , jo jag sätter mig och cyklar i 30 minuter :-) Där dödade jag en timme genom cykla o dusch, svepte en proteindrink och sen cyklade jag iväg till jobbet där det fick bli en efterlängtad frulle tillsammans med Michael :-)


Nytränad och nyss ätit middag, sitter o päser lite i soffan innan jag ska iväg bort till campingen och köra Friskis :-)
Idag fick det bli armar för fulla muggar på gymmet, stenhårt pass som utfördes i superset hela kittet. Tror minsann det börjar smyga fram en ådra på min ena biceps , såg det förut när jag körde stångcurl. Herrejösses trodde jag aldrig, den syns inte jättemycket men man ser att den vill visa sig hihi

Övningar: 
Stångcurl superset pushdown m stång x3
Scottcurl m hantlar superset drag över huvudet m böjd stång x3
21:an superset enarms pushdown x3
Pushdown med rep dropset 










Efter min lilla mini-semester är det nu dags för jobb hela sommaren.
Har jouren ikväll + morgonen imorgon så hemma nångång efter lunch. 

Jobb jobb o åter jobb = finfina pengar 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...