torsdag 7 juli 2011

Hemmaträning & torsdagsmys

Det blev ingen Friskis förut, det började regna precis när jag druckit upp min BCAA och skulle ta på mig skorna . Och det slutade aldrig regna heller, så jag körde lite zumba och träningsDVD här hemma. Fy sören va svetten rann på mig, men jäkligt härligt :-) Haha måste se roligt ut när man står där och försöker dansa zumba, kan ju inte en enda rörelse rätt *skratt* Fyfan ..

Efter väldigt många om och men, velande fram o tillbaka kunde jag inte stå emot längre :-P Jag åkte till affären och köpte lite smågodis och chips. Fan va jobbigt de är när man verkligen är sugen på nåt och det aldrig går över hur mycket man än försöker och försöker förtränga bort det.
Men å andra sidan är det inte ofta jag äter godis, så det var inte helt fel

Ska bosätta mig framför TV:n nu och kolla klart på filmen jag kollade på innan.

Godnatt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...