måndag 18 juli 2011

Lite shopping, lite träning .. !

Det har vart en fullspäckad dag. Åkte till stan strax efter 11, hade ingen som helst aning om vad jag skulle köpa för nåt och då blev det såklart att jag hittar en del :-)
Alltid när man ska iväg och handla o man letar efter något speciellt och har pengar med sig då hittar man sällan något men så har man inga planer alls då hittar man en hel del.

Gick in på DinSko och såg direkt skor som jag ville ha, inte ett par utan två. Kunde verkligen inte bestämma mig, för skulle jag köpt bara ena paret då skulle jag sen garanterat ångra mig att jag inte köpte dom andra. Så det blev 2 par skor (me like alot) Riktigt sköna o gå med och supersnygga på, fina höstskor :-) 
Ett par jeans fick följa med hem också :-) 






Inne på cubus hittade jag en riktigt fin och mysig virkad kofta, var skitsnygg på :-)

(Bild: google)
Snöre i midjan som man knyter åt, blir lite pluffsig. 

Var också inne på Elgiganten och lämnade in min telefon, får garanterat byta ut mot en annan nu (hoppas jag också) För har jag fått lämnat in den fyra gånger på 1 år och med samma problem är det med all rätt att få byta ut mot en annan telefon, men inget som är säkert ännu. Jag kanske får behålla skitfåånen, om inte så funderar jag på en HTC. 
Blev också lite kosttillskott från både Gymgrossisten och hälsoaffären. 



Kom hem för en stund sen, vädret blev bättre fram mot kvällen så jag cyklade till campingen och rev av ett Friskispass :-)
Lite dusch, lite kvällsmellis och nu ligger jag i sängen. Imorgon blir det upp i tid , nån form av morgonkardio kommer det bli sen gymmet innan jag ska iväg och jobba 24 timmars pass = 14-22 + jour + 7-14,30 , hemma imorgon eftermiddag


Tjooosan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...