onsdag 6 juli 2011

Benpass

Tempo tempo . .
Ett bra benpass, blev klar på 40 minuter. Kommer inte kunna träna något lör-ons, så tänker köra igenom hela kroppen för sen åker jag ju iväg på en mini-semester :-)
Herregud det jag gått upp nu under helgen som jag nu håller på att få bort kommer jag snabbt lägga på mig igen när jag är borta *skratt* (visserligen bara vätska, men ändååå ;) 


Dagens benpass:
Sit. lårcurl x4
Benpress x8
Utfall m. fri stång x4
Benspark x4
Superset: Raka mark  insida lår i kabelmaskin x3


Gick runt där i lokalen i slutet som om jag hade skete på mig , börjar redan känna av den goa värken som kommer göra mig påmind i flera dagar. 
Avslutade mitt pass med 30 minutercrosstrainer







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...