söndag 31 juli 2011

Andningspaus at home

Jag har precis kommit hem från gymmet, veckans sista pass blev armar. Kände mig riktigt stark idag också och vikterna bara flög upp, ökade gjorde jag också i vissa övningar :-) Fan träningen går ju hur bra som helst nu! *me like* 


Om bara några timmar ska jag iväg till jobbet igen, kom ju typ nyss därifrån :-P
Ett 24-timmars pass - 15-14,30

Fick ett samtal igår från en tjej här i Mellerud som hade sett en katt, hon var 98% säker på att det var Enzo. Men pissen hade gått runt där i Torsdags, och hon hade vart på landet över helgen o skulle iväg igår igen.
Åkte dit imorse och gick runt området, men det är ju helt hopplöst och hitta nåt. Katter kan ju gå lite varstans..
Får hoppas hon ringer igen att nån har sett nåt.
Kattungen här hemma är helt galen :-) Börjar alltmer känna sig hemma, springer runt och leker och försöker leka med Molly men hon tittar mest och tänker "vilken idiot" haha


  Åh igår va det riktigt jobbigt en stund på eftermiddagen med allt var mat var, på jobbet hade dom beställt hem pizza.. Okej , jag tog en liten minimini-bit , va stor kunde den va , en liten fyrkant på kanske 4 cm :-P
Större var den inte. Men jag fick bestämt ta min proteindrink och jordnötssmör och trycka i mig
Funderar på att börja byta ut 1 proteindrink och lite av jordnötssmöret mot en kyckling/lax m. sallad.
Om jag nu känner att jag måste tugga riktig mat, då får det nog bli så :-)


Nu: duscha
Sen: Packa, fixa maten , cykla till jobbet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...