onsdag 6 juli 2011

Onsdag och benpass står på schemat

Kör nästan aldrig ben längre, får ju ut det på mina intervaller och när jag springer. Men nu var det ett tag sen jag körde ben, så idag får jag tamejtusan iväg och köra lite :-) Kommer nog köra högreps , lite mer sugen på det.

Fyfaan va jag är trött och seg idag, att jobba var en riktig pina. Mensvärk, irriterad på det mesta, trött och varmt - bra kombination .. Inte nog med det, jag är godissugen! har svept i mig en ½ liters cola zero, så lite släpper ju men det är inte mycket.
Försökt och ladda upp videon när jag välter däck men det går verkligen inte, nåt som krånglar.

Idag händer det nog inte så mycket mer än att jag ska iväg till gymmet, jobba imorgon igen förmiddag.
Sen är det bara Fredag kvar, sen sticker jag :-) Gud så gött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...