tisdag 5 april 2011

Ben

Dom senaste dagarna när jag mått så himla dåligt så har det funnits ett sätt som lugnat ner mig, då jag fått vara för mig själv men samtidigt omgiven av människor. Det är gymmet & träning över huvudtaget, det är liksom då jag kunnat vara för mig själv släppa allt och bara vara. Det har vart så himla gött på ett sätt, svårt och förstå kanske tycker ni men så är det och kommer alltid vara :-)
Att veta att man ska på spinning eller gymmet och bara fokusera på nuet och försöka lägga allt åt sidan för en liten stund, det är så avslappnande.

Nog om det ..
Benpasset var grrrrymt! Ett riktigt WOW-pass :-) har inte kört ben på 2 veckor, och nu jäklars fick dom kämpa! När jag stod där vid knäböjen och skulle precis köra ett set får jag kommentaren "Alltså Linda jag måste bara säga en sak, fan va snygg kropp du har fått!"
Oooho , geneeeeraad *skratt* ! Jaha oh tack så mycket :-)

Fortsätter mitt pass, kör superset alltihop o fick upp flåset riktigt ordentligt o svetten rann på mig. Efteråt trampa jag 20 minuter på crosstrainern.
Super-duper-nöjd !
Ökade 40kg i benpressen. Utan att ens tänka på hur mycket jag slängde på, blev det 140 kg 

Dagens benpass:
Knäböj superset med stående vadpress
Benpress superset med sittande vadpress
• Utfall på bänk med viktskiva superset med benspark
• Sittande lårcurl
• Liggande lårcurl


+ 6 set mage




 __________________________________________________

Har precis kommit hem, vart ute och övningskört lite med Frans :-)
Personal från Gården ringde förut o ville höra hur det var med mig, saknar allt dom!
Och ja, imorgon är det jobb där ute som gäller. Gött mos, även 12 timmars både lördag & söndag :-)

Nu ska jag strax klämma i mig dagens sista mål á la kesella med bär, jordnötssmör & ett glas med mivitotal och L-glutamine. Det är sååå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...