måndag 25 april 2011

Sommarkänslor

Nu är det verkligen sommar i luften :-) ÄLSKAR'T
Har legat här ute på gräsmattan i solen och göttat mig :-) Försöker så gott det går att bättra på "brännan" , men det resulterar bara röd och soleksem , tack mamma för mitt fantastiska pigment - verkligen tack! haha
Jag smörjer mig med solfaktor men nä då .. Jaha jag får väl sätta mig här i skuggan då

Gymmet förut - som vanligt gick fint inga konstigheter där inte :-) 30 minuter PW på gåbandet efteråt .
När jag var klar cyklade jag till affären och handlade hårfärg, så imorgon ska jag Jenny få hjälpa mig.


Påskmat serverades här hemma idag 
Och det kan man ju inte bara tacka nej till :-)


+ potatisgratäng och skinka

- min tallrik - 
mycket mycket protein. 



Ikväll ska jag och Kim köra ett intervallpass på gärdet, kul att man får med sig brorsan också :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...