onsdag 27 april 2011

IT'S MY BIRTHDAY

Klockan är inte ens 12 än och jag har redan vart på gymmet o kört rygg & biceps + 45 minuter kardio efteråt och 20 minuter i solariet = gröööömt :-)

Idag är det ingen vanlig dag för det är Lindas födelsedag, hurra hurra HURRA ! :-) 
 såhär glad är jag idag, om inte gladare hihi

Imorse steg jag upp vid 6 går ut i köket och ser en present till mig ligga på bordet, från mammsen ♥
En mini MP3 spelare med både radio och musik på, som jag har tänkt köpa själv men så fick jag den i present istället :-) 
Mycket smidigare än en telefon om man ska träna eller ut och springa/gå, ska bara byta hörlurar eftersom dom som var med åker ur öronen konstant. 

Kom hem för en liten stund sen, kastar i mig maten snabbt som tusan. Ska hoppa in i duschen o göra mig iordning för sen drar jag och mamma till Trollhättan , handla och åka förbi Red Rocket och kolla in min kommande tatuering, sen blir det väl att vi käkar ute :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...