söndag 17 april 2011

Däckad

.. precis, det gjorde jag direkt när jag kom hem igår. Rakt ner i soffan slocknade jag med en film.
Var inte alls ute länge igår, 1 timme efter jag gick ut stack jag hem. Vart så himla trött och sleten , så orkade inte vara kvar bland fulla folk. Fast å andra sidan har jag ju alltid roligt när jag är med Jenny men .. :-)

Vilket har resulterat idag att jag har röv-ont i ryggen, vet ju med mig att man sover skitkasst i soffan och får ont dagen efter. Men tänkte ju igår att bara kolla på en film och kanske dra ut igen men så blev det ju inte :-P 
Och om inte de vore nog så har jag en förbaskad träningsvärk i både rygg, axlar o armarna - hela köret
 

Vad sker idag? 
VILA ! Total vila är det som gäller för hela slanten :-) Gött mos
Ska ta en lugn promenad med mammsen under dagen och hämta påskris ute i skogen. Påsken närmar sig och även min födelsedag, Lindisen blir 20år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...