torsdag 28 april 2011

Morgonpigg

Morrn morrn 

Vakna redan halv 6, låg o drog mig lite innan jag gick upp. Trots att jag somna rätt sent igår så vaknar jag pigg o alert.
65 minuter powerwalk i soluppgången :-)

Igår var det minsann full rulle hela dagen. Åkte till Trollhättan med mamma , bara jag & hon. Gick i affärer, hitta dock bara 2 tunikor/linnen. Men dom kostade fan skjortan för o bara vara tunikor, blev så kära i dom när jag provade i hytten, och en riktigt fräsch sommarbränna och tatueringar , grr hottie haha
Nej skämt åsido, men eftersom jag är så kräsen när det gäller kläder så slog jag till. Gillar verkligen inte o gå i affärer, en pina rent ut sagt. Fattar inte hur folk orkar, usch nä. Jag handlar hellre kosttillskott och bra mat, riktigt bra mat alltså det får kosta vad det kostar :-) Visst det går o shoppa om man verkligen behöver kläder, men annars big no.
På kvällen blev det spinning. Ringde och skulle avboka min cykel men då var det försent så om jag inte hade gått hade jag fått betalat ändå, då var de bara att masa sig dit och svettas.
Egentligen skulle vi fikat här hemma , men nä då ska spinningen förstöra allt :-P


Dessa två köpte jag. Somriga så sej :-) 
Den första är det ett band runt om som man knyter bak i ryggen 

Jag var inne o strosa runt affären, då sa mamma 
att hon går och sätter sig på bänken sålänge. 
När jag kommer ut har hon köpt en blomma till mig :-) 



Var ju förbi Red Rocket på vägen hem och kollade in motivet som Chin målat upp. Blev riktigt snyggt! 
Så vi bestämde en tid för tatuering, den 31e maj är det dags för likbenen att få färg :-) 

Vila idag från gymmet
Blir en löptur till kvällen. 
Ska åka och handla allt till Lördagen, och så blir det såklart preimärtur på systemet :-P 
Jobbar imorgon och på Lördag hinner jag inte gå dit så får bli idag istället. 
Jenny ska få färga mitt hår idag också eftersom det inte blev av i tisdags. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...