söndag 10 april 2011

Veckans träning

V,14      4-10/4

Måndag:
- 40 min morgonkardio, cykla till mitt gamla jobb + 30 min cykla hem 
- Spinning

Tisdag:
- Ben, vader & mage
- 20 min crosstrainer

Onsdag:
- 40 min morgonpromenad
- Bröst, axlar, triceps & mage
- 20 min promenad 

Torsdag:
- 35 min morgonkardio, motionscykel + core-övningar
- 60 min zumba 

Fredag:
- 50 min morgonpromenad + core-övningar
- Rygg, biceps & mage
- 25 min crosstrainer

Lördag:
VILA
- 45 min morgonjogg/promenad + core-övningar

Söndag:
VILA


♦   ♦   ♦   ♦

Ååh jag är kass på att blogga, men har fan inget o skriva om just nu :-P 
Har gjort mina 24 timmars pass på 2 dagar , inte illa. Men fy sören va trött jag är! 
Ska alldeles strax ta mig nåt o käka sen blir de nog natta för min del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...