måndag 18 april 2011

Måndag It is

Hallå där små hallongrottor :-)

Gud vilket härligt väder, älskar't ! Har legat ute i solen och bättrat på brännan på dom likbleka benen *huja* Det tar verkligen skitdåligt rent ut sagt att få färg på dom stackars liken. jaja ..

Strax efter 10 åkte vi till Frändefors med Enzo till veterinären. Medans han låg på operationsbordet åkte jag och mamma till Vänersborg en runda och kollade runt. Gick in på Lindex och grävde runt bland kläderna, hitta ett par jeans-shorts, tog först storlek 38 o tänkte ja dom här borde ju passa för mindre kan jag ju inte ha. Sätter på mig dom, och av min förvåning var dom förstora. Hojtar på mamma o hon hämtar 36 istället, dom passa perfekt! Där stärktes mitt självförtroende en aning :-)




Åh min älskade gosis går runt här o vinglar och mår inte alls bra. Fy tycker så synd om han! 
Inte får han äta heller på nån timme, han måste vara jättehungrig stackarn :-( 

•        •        •        •

Berätta ju om att jag var sugen på en tatuering. Och då ringde jag till Red Rocket alldeles nyss
Ska dit på Onsdag nästa vecka, på min födelsedag btw :-) Då har han ritat upp ett motiv, så ska vi kolla hur det blir osv. 
Fyfan va min engelska suger, då menar jag verkligen suger hårt! Blir ju helt svettig när jag ska försöka prata engelska med han haha. Fick ursäkta min dåliga engelska 


Spinning ikväll klockan 19

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...