lördag 30 april 2011

Lördag morgon

Morgonpromenad avklarad 
60 minuter PW i härligt solsken , och lite mer än 400kcal förbrända. Jiiises vilken rush mina ben hade idag, trots lite smått träningsvärk i benen. 


Får se om jag drar ut på en springtur sen, eller om jag bara ska ta det lugnt och förbereda pajen/röran och efterrätten till ikväll. Måste förbi affären också och handla mandelspån som jag totalt glömde bort när vi 
handlade sist, typ det viktigaste i kladdkakan :-P 


Festligheter ikväll
Vi blir inte många ikväll, Linnea & Harling kommer och kanske Jenny om hon är frisk. 
Men det behöver inte vara så många heller, bara mina närmsta kommer, och mina 2 underbara gummor kommer så det kan inte bli så mycket bättre ♥ 


Det blir skaldjurspaj med fetaost-sallad och efterrätt kladdkaka med glass & jordgubbar
Blir allt gött :-) Ser mycket framemot kvällen 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...