söndag 1 maj 2011

Dagen efter

.. är inte lika rolig vill jag lova! Blöhö
Nu förstår jag verkligen varför jag inte dricker så ofta, hur orkar folk ? Men kul hade jag :-)



blev jag inte lite skev här? *skratt*



Hade så himla mysigt när vi tjejer satt här hemma, det var jag Jenny, Harling & Linnea. 
Jenny orkade sig hit trots att hon var sjuk o jävlig :-)
Vi drack, käkade gott och hade det trevligt ♥ Fick fina presenter och blommor 

Senare på kvällen gick vi vidare till en fest, massa med folk som man vanligtvis inte brukar umgås med och massa nytt och gamla. Stod och prata minnen med en person som jag umgicks med när vi bodde grannar haha, det var kul :-) 
Komplimanger om hur smal jag blivit, och hur snygga tatueringar jag har osv. Självförtroendet stärks ? Ja-aa :-P Nej men det är kul och höra sånt.


Blev ju inte bättre sen på natten när jag kom och ville ha fyllekäk , kladdkaka i kylen = bad idea haha
Först smörgåsar och mjölk, sen den förbannade kladdkakan med glass. Ååh haha, men gött så in i sören
Vaknar upp strax efter halv 8, käkar frukost går och lägger mig igen. 
Har vaknat till liv nu, och snart blir det käk på Hamrane kaffestuga. Vädret är ju så himla fint, och sitta där ute på landsbygden och äta är underbart :-) Nybakat bröd med smör och riven ost = världens godaste bröd!! 



Får se ikväll om jag piggnat till lite mer om jag pallrar mig ut på en springtur. Är jäkligt sugen på det just nu, men drar jag nu så lär jag väl spy på vägen :-P

Nu ska jag göra mig iordning men först betala räkning sen åker vi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...