söndag 1 maj 2011

Springtur

Efter att ha matat in låtar i mp3:n somnade jag på soffan, tog en powernap på 1,5 timme. Segt som attan och gå upp, men kunde ju inte ligga kvar heller för då är väl risken att man inte somnar ikväll.
Så gick upp, tog mig en supercap och bytte om. På med dojjorna, i med musiken i öronen och traska ut :-)
Väl ute var det så himla gött, frisk luft och sol. Blev det en runda på 65 minuter och 540kcal förbrända 
Började med att värma upp 10 min PW
Jogga 12 minuter , gå 3 minuter osv tills jag kommit upp i 45 minuter.
I slutet blev det för mycket för mina benhinnor, det började göra jävulskt ont så var tvungen att gå då och då.
Men jag tog mig igenom rundan och jäkligt stolt över mig själv och nöjd :-)

Har tagit mig en dusch och nu sitter jag i soffan och myser med pyjamas och filten runt mig tillsammans med ett stort glas saft :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...