onsdag 4 maj 2011

Nytt PB !!

Efter att ha suttit framför datorn en stund på morgonen packade jag ner allt som skulle ner i väskan sen knata jag mot gymmet.

Körde på utav bara fan i benpressen.
Började med att värma upp ett set knäböj, sen vidare mot benpress. Där blev det 2 set uppvärmning innan jag lassade på vikter.




○ 160kg 2 set á 6 reps 
        ○ 180kg 1 set á 6 reps PB 
            ○ 190kg 1 set á 6 reps PB !! 

Det fick räcka, sen körde jag vidare med 
knäböj 3*8
• Utfall på bänk 2*15
• Benspark 2*10
• Sittande lårcurl 3*15
• Stående vadpress 2*15

Gjorde ett riktigt magdödarpass i slutet med
Kabelcrunches 15 reps x 3 set
Sen körde jag 10 omvända situps följt av 10 situps med fötterna så tätt intill rumpan det går, direkt följt av 10 omvända situps och 10 situps. Totalt 40 reps per set och 3 set av detta. 
Jävlar i min brevlåda vad det sved till i magen! 


Avslutade mitt pass med 20 minuter på gåbandet , sen min efterlängtade proteindrink & banan :-)

Oh hello bootylicious ;-)
Censur - för trööööttt 
 ________________________________________

Egentligen skulle jag på spinning ikväll , men kände att orken finns inte och har ingen större lust heller. Så får bli slappa resten av dagen. 
Nehe nu ska jag göra iordning Lindis specialdrink , kolsyrat vatten och FUNLIGHT :-) 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...