måndag 9 maj 2011

Godmorgon godmorgon!

Nämen heeej :-) 
Äntligen ledig och nu kan jag slappna av lite , har vart full rulle hela helgen. 
Jobbade fredag och lördag, körde ett dubbelpass igår. Var hemma strax efter 22 , bara slängde i mig ett kvällsmål innan jag deckade i sängen. 
I lördags var det cruising här, så efter jobbet stack jag snabbt till gymmet och mosade ryggen därefter grilla sen stack jag ut och träffa Jenny o massa folk. Blev rätt lugnt, tog bara ett glas grogg och några lakritsshotar. Var väl hemma strax efter tolv. 


Har pratat med min PT,  mitt schema kommer se ut som vanligt bara att han tagit bort kolhydrater helt vid lunch och nötter på ett av mellanmålen. 
Upptäckte också en till grej, kanske en av anledningarna till att jag inte går ner i  vikt. Jag har missuppfattat mina mellanmål lite, efter träningsmålet. Jag tar ju alltid en banan och proteindrink efteråt, men det står ju inte i schemat men detta har ju vart så självklart för mig att alltid ta det efteråt eftersom jag gjort så tidigare. Så egentligen ska jag ta antingen en proteinbar eller proteindrink & nötter efteråt. 
Korkad? Öh ja haha
Ne men det är inte så lätt varje gång :-) Det är bara och hoppa på bandet igen och köra! 

Träningen kommer se ut såhär:
* Powerwalk 4ggr i veckan
* Gym 3 ggr i veckan 
* HIIT 2 ggr i veckan (spinning, springa)
* Intervaller efter styrketräning (dom gånger jag orkar, annars PW) Alternativ: kör intervaller utöver "kardio-efter styrketräning)

Så nu får vi se efter 1-2 veckor hur kroppen har svarat, annars vette fan vad som är fel på min kropp alltså :-P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...