lördag 14 maj 2011

Goomorron goomorron !

Äntligen börjar jag bli frisk , gud så gött. Men det betyder inte att jag nu ska till gymmet och lyfta vikter, åh nej det vore ju dumt eftersom viruset fortfarande gömmer sig i kroppen istället blir det nog en promenad senare under dagen och kanske köra zumba här hemma. 

Klättrar snart på väggarna
Mitt sug efter träning är enormt stort, saknar att gå mina PW på morgonen, lyfta skrot, svettas som en dåre, springa you name It. Men på måndag kör vi på't igen! :-D 
Har blivit alltmer för att springa, tycker det är så himla skönt. Förr hatade jag det, men tänk även jag kan lära mig att tycka om saker o ting som jag en gång mest av allt ville slippa. 
Nu kommer jag även lägga in intervaller efter styrkepassen som kommer vara mellan 20-30 minuter :-) Intervaller is the shit höhö


En sak jag som jag la märke till när jag var sjuk , det var att på morgonen då kunde jag sova fram till 9 men nu imorse så vakna jag strax efter 7. = tecken på att Lindis börjar/är frisk hihi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...