fredag 20 maj 2011

TGIF ...

Thank god It's Friday ..
eller ja kanske inte.. Hela helgen kommer jag stå i och jobba , så inget ledigt för mig.
Men jag klagar inte, bra med pengar och det behövs :-)

Jag vet jag suger på att uppdatera.
Men nu är det såhär då va att jag har lämnat in min mobil - alltså inga kort, boooring!
Jag har lämnat in min mp3 spelare som var kass och bytte mot en Ipod istället - smart där, mycket bättre :-) !
Pengar spenderades hej vilt igår, det blev några tusenlappar fattigare MEN jag är sååå nöjd med mina köp.
Kanske ska försöka få några kort på kläderna med min kassa mobilkamera :-P

Imorse gick jag upp klockan 6 i vanlig ordning, kom ut på en PW med jogginslag i 45 minuter. Därefter frulle, slappa lite innan jag for till gymmet och körde rygg och bröst + intervaller på bandet.
Innan klockan blev halv 11 hade jag hunnit med allt detta , gryyhhyymt Linda! :-)
Sitter och käkar lunch, ska snart ge mig iväg till jobbet.

Mer har jag inte o säga, sååå ha en bra Fredag ! Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...