måndag 16 maj 2011

Härlig morgon



60 minuter powerwalk med inslag av jogging 
Vilken energi, härlig start på dagen! Steg upp klockan 6 och jag var hur pigg som helst , laddad inför min morgonrunda.
Benen dom bara flög fram :-)
När jag kom hem var det min frukost , havregrynsgröt & ägg som mumsades framför reprisen av BB.
475 kcal förbrände jag på turen, grymt Linda :-)


Slappar i soffan med filten runt mig 
Blir alltid så frusen när jag gått promenader på morgonen, gött då och bara slappa efteråt med en kopp te.
Dagen idag kommer väl inte vara så händelserik, eftersom jag ska köra spinning ikväll tar jag därför en sväng till gymmet imorgon och kör ben & mage.
Dom små rackarna får ju ändå jobba under spinningpasset



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...