tisdag 10 maj 2011

65 minuter härlig powerwalk i solen :-) Gött ända in i själen hihi
Pulsen kom upp som högst i 178 och förbrände 470 kcal  , grymt! Mina ben fick jobba ja jävlar :-)

Varvade med jogga in emellan också, fick en sån energikick av mina piller, Red stack AMP är riktigt bra woho! Och jag i vanliga fall har svårt med kosttillskott som lovar högre förbränning samt mer energi, men dom här små rackarna gör sitt vill jag lova. Innan testade jag ju SuperCap Xtreme , men det klickade inte riktigt i min kropp.






Ringt Åmåls trafikskola 
Nu har jag bokat in tid för en intensivkurs, den 29 augusti kör jag igång ! Men innan det ska körkortstillstånd fixas, guuud vilket mas hit o dit. Men på fredag ska jag på synundersökning därefter ansöker dom om mitt tillstånd.
Så nu gäller det att köra köra , läsa läsa utav bara helvete :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...