fredag 6 maj 2011

PB IGEN !!

Fy fasiken va grym jag är ! ;-)
Skulle ju kört både rygg & biceps , men eftersom jag får sån förbannat kramp i mina underarmar när jag kör biceps så fokuserade jag bara på just biceps & mage idag.

Så.. personligt bästa i vadå? 
Jo i hantelcurl 
Började med uppvärmning några set
Gick sen vidare och greppa tag i 15,13 och 11 kg hantlarna.
Gjorde 1 reps med 15 kg hantlarna = PB ! 
Fortsatte sen med 13 kg och körde så många reps jag kunde, bara mata på utav bara fan
Sista setet 11kg och som avslutning 9kg för att pumpa ur det sista.

Resten av passet såg ut såhär: 
• 21:an *3set 
• Bamsecurl *3set
• Bicepscurl m. rep i kabelmaskin (dropset *2)


• Cykelcrunches på bänk - lyft rumpan från bänken o sträck ut ett ben i taget, så långt fram/upp som det går. Spänn magen hårt! 
• Inrullning - fötter på boll
• Midjeböj med viktskiva 


Avslutade mitt pass med intervaller på löpbandet.
Värmde upp 10 min jogga, 30/30 intervaller, 5 min jogg som nedvarvning
Alltså 30 sek springa utav bara helvete , hoppa av bandet på sidan -vila 30 sek. Hoppa därefter på igen och sprrrring :-)
Svettigt och gött efteråt

satt fint efter passet :-) 
Nu är mitt protein från gymgrossisten slut , för det slurpa jag upp förut. Thank god !! 
No more protein därifrån 

Nehe nu får jag nog sätta fart, måste fixa matlåda. Sen hoppa in i duschen, göra mig iordning och sedan iväg till jobbet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...