måndag 30 maj 2011

Hemmaträning

Det blev inget gym som var planerat egentligen.
Åkte ju och handlade med mamma sen när vi kom hem satte jag igång och bakade LCHF kladdkaka & chokladkaka med mandelbotten . Kladdkakan blev jättebra precis som förra gången, men jag är lite skeptisk med chokladkakan. Rädd att den kanske kommer smaka lite bränt eller vara för tunn.. jaja det återstår och se på Onsdag :-)

När jag var klar med bakningen , gick jag ut och klippte gräset och när jag blev klar där hade jag sån energi att jag ville köra lite hemmaträning. Fick hem en träningsDVD "Bränn fett med Paolo Roberto" i förra numret av Topp hälsa, och om inte det vore nog så körde jag ett Zumba-magpass efteråt



Motivationen finns inte riktigt till att dra till gymmet , känner inte för det och då ska jag inte tvinga mig dit heller. Vill mest fokusera på kardio nu, så som promenader/jogga , dans


○      ○      ○   

Tatuering imorgon
Yes imorgon ska mina blekfisar till smalben få lite färg :-) Som jag längtat ! 
Jag och mamma sticker redan vid 9 för o hinna med att hämta min telefon och kolla efter skor. 
Åse & Jörgen kommer imorgon också :-) 
Kommer ha fullt upp hela dagen känner jag på mig. 

Ca 850 kcal har jag förbränt idag , inte illa ändå :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...