måndag 30 maj 2011

Monday morning

Morgonpigg, jo det kan man lugnt säga att jag är .
Vakna av mig själv redan klockan 5,30 , försökte o somna om men det kunde jag ju glömma. Har jag väl vaknat  , så kan jag inte bara ligga kvar. Nää så jag går upp , och en halvtimme senare är jag och mina ben ute och traskar. Det blev en powerwalk varvat med jogging i 53 minuter , 450 kcal förbrände jag aaaawesome ;-)
Mindre kul är att jag börjar få problem med min höftböjare , sug balle för fan. Ååh jag blir så arrrrg, varför ska JAG drabbas av all jäkla skit. Först benhinnor, sen höftböjaren och är det inte det som jag har problem med så är den fanimej vikten och svårt att gå ner.
Nä fyfan, alltid är det nåt.

Haa men jag blev iaf ännu piggare efter turen , har precis käkat frukost.
Ska iväg och handla med mamma senare, allt som ska till till studenten och ingredienser till allt som lagas/bakas.

Jo en till grej, skulle föra över bilder igår från Kims bal. Va fan händer!? Jo jag måste formatera hela fanskapet till minneskort !!! NEEEEJ , fuck alla bilder kommer försvinna. Så jag vet inte vad jag ska göra, vågar liksom inte då försvinner ju allt men åhh ja nä jag får gå upp till Audio video sen och se vad dom säger.

Rörigt inlägg detta blev :-P


Nu ska jag skriva inköpslista, hare gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...