tisdag 3 maj 2011

Morgonstund

Morning 

Ja igår som sagt spenderade jag i soffan fram till då jag skulle på spinning klockan 19. Jag verkligen total däckade i soffan framför TV:n, vaknar upp 1 timme senare och sätter mig vid datorn en stund innan middag ska lagas och sen iväg. 
Och när jag sitter där, helt plötsligt får jag upp tanken att "fan jag måste sätta fart med körkortet nu!" Det är så mycket snack men lite verkstad ,så därför tog jag tjuren i hornen och ringde till trafikskolan i Åmål och tänkte beställa en intensivkurs men det var lite fullt men killen som jag pratade med ska ringa till veckan och boka in en tid till mig :-) Äntligen !! Fan jag som har mål att ta körkort till sommaren får sätta fart nu.


Ingen morgonpromenad imorse
Jag somnade sent igår och gå upp då vid 6 var inte o tala på, trött som en chajse och träningsvärk som fään efter gårdagens pass. Så jag somnade om och vaknar upp klockan 7 , nyss käkat frukost.
Idag blir det jobb - 14,30-21
Men innan det hade jag tänkt dra mig ut och köra intervaller.


Ändring i schemat 
Vilket schema? Jo mitt kostschema
Eftersom jag varken gått ner i mått eller på vågen så har jag nu fått ett mail från Staffan som trixat lite med ett nytt kostschema. Att det ska va så svårt för kroppen och fatta nångång?! Den totalvägrar, även fast jag känner mig en aning tajtare. håpp det ger sig ..
Ska skriva upp senare hur det kommer se ut

I skrivande stund , DET SNÖAR UTE!! WTF ?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...