onsdag 25 maj 2011

Onsdag morgon

Gooo morron ! 

Jag vakna strax innan 6 imorse av mig själv, pigg var jag så det var bara att gå upp.
Klunka lite kaffe och koka ägg medans jag väntade på att mitt älskade piller Red stack AMP skulle göra sin verkan. Precis när jag druckit upp mitt kaffe, reser mig upp, sneglar ut och ser att det börjat spöregna ute, jaha tack så jääla mycket. Jag som var så sugen på att ta en powerwalk idag
Men istället sätter jag mig på min motionscykel och trampar i 45 minuter framför BB, guuud vilket bra köp den där hojen är. Svettigt som fään , och frukosten .. ja den ska vi inte tala om vad go den var när jag var klar :-) !!

Efter 45 minuter är mina ben som spagetti, hoooja dom vill vika sig. 


Gymmet strax 
Rygg & bröst idag som ska få sig en omgång , sen intervaller på löpbandet as usual. Kör på så länge mina benhinnor inte krånglar :-) HIIT is the shit ! 

I eftermiddag är det jobb, börjar 14,15-20 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...