lördag 28 maj 2011

Uppladdning & grenträning

Gårdagen då .. 
Kim & Lollo var så himla fina igår på balen ! Tog chevan upp till Baldersnäs, fotade massor (som jag kommer lägga upp snart) Sen åkte vi hemåt, tog svängen om brudfjället, det var riktigt fint :-) !
Väl hemma stannade vi på coop och handlade gotta till kvällen, en myskväll bara jag & mamma.



Hade inte ätit godis på jättelänge, så det var riktigt gött, mumsa o åt :-)
Dock gillade inte min mage godiset, det var ett jäkla krig där inne haha. Blev inte bättre på natten heller, svettades och samma när jag vakna, var verkligen svettig och varmt nåt så in i.. antar att jag fick nån slags sockerfylla/ bakfull av massa socker :-P


Morgonen började jag iaf med 60 minuter på motionscykeln framför BB, hade först tänkt ta mig ut på en powerwalk men det lutade mer åt cykeln idag.

Grenträning ute på Kuseruds Gård 
Bäck hämtade upp mig vid 11. Hade ju först ingen aning om vad som komma skulle, alltså vilka grenar man skulle köra osv.
Men vi kom dit och det första vi gjorde var att mäta upp en bana som man skulle gå med ett stenblock med handtag i varje hand (vet inte vad det heter, men försöker förklara så gott det går :P ) 
Jag tog 53kg i varje block och gick banan runt, därefter välta däck på 150kg sen lyfta en säck på 60kg springa med denna och lägga på ett flak som man sen ska dra baklänges .
Summa summarum = grymt jävla jobbigt , men fan va skoj det var! Testa sig själv, och se hur mycket man klarar av.
Så med detta sagt , jag ska tävla på Kanal Yran här i Mellerud i damklassen. Kanske , vågar man sig på det tro?

Nähä jag får nog sätta lite fart, ska iväg och jobba snart. Kommer hem igen imorgon eftermiddag!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...