onsdag 11 maj 2011

Tror jag börjar bli sjuk

Började känna av det redan igår kväll, fast då tänkte jag inte på att det kunde vara förkylning på gång. Kändes liksom bara att jag var extremt törstig så jag drack vatten i mängder.
Ändå stack jag ut och körde intervaller (dumt?) , jag vet inte men jag kände mig piggare än vanligt och hade sjukt bra spring i benen. Kuta utav bara helvete :-) 
Värmde upp 10 minuter jogging, 30/30 intervaller = alltså 30 sek kuta, 30 sek vila (pw). Gjorde det 10 gånger, sedan nedvarvning 10 minuter jogga => 30 minuter 




Men imorse när jag vakna var halsen tjock som .. ja jag vet inte vad. Bränner till så fort jag ska svälja, kallsvettas till och från. Och inte blev det bättre när jag väl kom till jobbet, totalt slut var jag. Funderade ett tag på att åka hem, men jag kämpa vidare :-)
 Skulle egentligen till gymmet direkt efter jobbet, men det var ju inte o tala om när jag har nåt virus på gång. Måste lyssna på kroppen :-) 
Inte nog med det så har jag ju massage-tid imorgon och då får man inte vara förkyld .. Jo man tackar, jävla bra tajming 


Haja nä får väl hoppas jag är piggare imorgon, vila är det som gäller idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...