måndag 16 maj 2011

Wôrk

Det brukar oftast inte bli som man tänkt från början.
Först hade jag tänkt att bara ta dagen som den kommer, men så blev det inte. Istället blev det planerat att ta en kaffe med Carro men så blev det inte heller för då ringer Gården och frågar om jag kan jobba idag.
Så ja, jobba alltså från 14,15-20
Avboka min spinningcykel och istället boka på Onsdag, och eventuellt träffa Carro då.
Får hoppa in och jobba imorgon också, och sen hela helgen full rulle vad gäller jobb


Dagens lunch:
Det behöver inte vara tråkig mat bara för att man går på diet 

Man tar ett stycke nötfärs blandar det med; spenat, rödlök, hackad vitlök,
tabasco ock kryddor - citronpeppar, cayennpeppar, ingefära, chiliflakes & lite curry
Blandar ihop - stek - färdigt :-) 
Wokade grönsaker & gurka till


Nu ska jag käka färdigt, göra matlåda (efter mat blir det mer mat hihi) sen tar jag hojen och trampar iväg.
Hejsvejs

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...