tisdag 24 maj 2011

Morgontrött

Hade satt klockan på 6,15, jag går iaf upp och kollar ut genom fönstret. Det blåser och halvduggar ute, och då menar jag verkligen blåser - storm! 
Inget jag vill ut o traska i, la mig i sägen igen och försökte somna om men det gick knappast . Så jag gick upp och fick i mig frukost, la mig i sängen igen och kollade på BB, somnade om kanske en halvtimme.
Vaknade nu igen , liiite slö fortfarande.

Idag ska jag vila, känner att kroppen skriker efter det. Lite återhämtning är ju aldrig fel :-)
Körde spinning och gym igår och tränade i söndags , så passar bra med vila idag.

Klockan 15,45 har jag tid hos frisören, ska bli så skönt och få klippa sig :-) Sedan efter det eventuellt cykla förbi Jenny och lämna töjsmycken , annars inget större som händer idag.
Nån dag i helgen åker jag kanske med Bäck ut till Kuseruds Gård, ett ställe med tyngdlyftning och lite annat smått & gott. Ska bli kul och komma iväg på annat, variera sig lite :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...