torsdag 5 maj 2011

Ny beställning


Det är fan svårt och inte låta bli alltså ;-) 
När man går in på hemsidan så blir det lätt att man klickar hem några varor


Red Stack AMP
 Fettförbrännare med bl.a DMAA, Guarana och Thebromin. 
Red Stack AMP ökar ditt focus är hungersdämpande och fettförbrännande.

-Ökad energi
-Ökad fettförbränning
-Ökad mental fokusering
-Hungersdämpande

Immunförsvaret höjs, ökad muskelmassa och styrka

Vassleprotein - jordgubbssmak

◘     ◘      ◘      ◘

Morgonpromenad, done! 68 minuter för att vara exakt ;-)
Sitter i soffan med filten runt mig och bara slappar innan jag ska iväg och jobba, 14,15-20
Ikväll hade jag tänkt en springtur 

Nu är det klart!
Varrååh
Jo Metaltown till sommaren , den 18 juni drar jag & Jenny till götet och rockar :-D Det blir några till också, men vilka är inte 100 än. Men fatta eller, GÖÖÖÖH va jag längtar !! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...