onsdag 18 maj 2011

Bindvävsmassage

Säger bara en sak: lovely 


Nöp till i varenda muskel i kroppen och det var riktigt gött :-) 
30 minuter senare och jag är helt färdig, alldeles mjuk o go i hela kroppen. 


Bindvävsmassage kan ge olika biverkningar under dom kommande 48 timmarna bla yrsel, illamående, huvudvärk, kräkas , trötthet eftersom kroppen renas och bindvävsmassage rensar ur slaggprodukter.
Känner redan av trötthet och lite huvudvärk.
Så därför bestämmer jag mig för att vila fram till det att jag ska på spinning ikväll.


Stan imorgon
Mamma ska till läkaren och AF så då passar jag på att åka med :-) 
Ska lämna in min mp3 och min mobil, fyfan va trött jag är på de fanskapet. Dö mobiljävel dööö :-P 
Den bara krånglar, blir kålsvart, och hakar upp sig. 
Tänkte också handla kläder, är så himla sugen på nya sommarkläder, klänningar och somriga tunikor/blusar, aah det är mycket :-)



Ho .. ho.. lindis gör glass i sin nya "glass-maskin" , alltså mina glasspinnar från ICA :-)
En med Funlight strawberry, en med tropical fruits och en med funlight appear 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...