fredag 13 maj 2011

Strul med sidan

Under hela dagen har sidan strulat och jag har inte kunnat logga in, sedan har inlägg jag skrivit försvunnit ..
Irriterande !


Gårdagen spenderades i soffan fram till klockan blev runt 16 . Då följde jag med mamma & Frans för att hämta en husvagn han har köpt. Därefter bestämde vi oss för att beställa mat, så jag hade min lilla dag igår. Det blev inbakad pizza med fläskfilé, kyckling och beasås & ugnsbakade chips och choklad till kvällen.

Idag då .. Ja soffläge idag med :-P
Förutom att jag var på synundersökning förut angående körkortstillståndet.
Börjar bli lite bättre, inte lika snuvig men huvudet är inte med för fem öre. Helt lost ... Tung och jävlig, men så länge jag ligger ner så är det lugnt.
Får se om jag är pigg imorgon så jag kan börja småträna lite, kanske en promenad eller träna smått här hemma.


Beställde hem kläder från Better Bodies 

Ja vad gör man inte när man ligger hemma sjuk mer än att 
dega på soffan o glo på TV och läsa bloggar 



Har redan ett par Better Bodies byxor och jag verkligen älskar dom, 
kunde inte motstå dessa :-)


Nä nå roligare än så blir det inte, ska strax lägga mig i badet sen till .... säängen :-) Det trodde ni inte va höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...