fredag 6 maj 2011

Nu har jag & mina ben ..

.. vart ute och traskat en morgonpromenad i 75 minuter
Har nyss käkat min frulle och ska iväg till gymmet om stund, köra veckans sista pass rygg, biceps & mage + kondition (intervaller på bandet)


Det blir aldrig som man tänkt sig
Ja det är nästan så jag vill skratta åt mig själv, bra karaktär .. är ju nånting jag uppenbarligen inte äger .. Varför ska det vara så jävla svårt ?!
Hela dagen lyckades jag äta riktigt bra, följt mitt schema på pricken MEN så kommer kvällen. När jag slutat jobbet kommer sötsuget, åh vill ha den påsen med naturgodis. Tänkt- sagt- och gjort! Inte nog med det, mamma hade lagat pannkakor under dagen , och det var hur längesen som helst jag åt det. Mumsar i mig 2 stycken där på kvällen ...
Haja, inget och göra åt nu kan bara konstatera att joggingturen byttes ut mot naturgodis framför TV:n

Skärpning Linda! 




Får hoppa in och jobba idag, 15-21
Så det blir ingen tur till Trollhättan och handla som det först var tänkt.
Jobbar hela helgen dessutom , bra med pengar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...