tisdag 3 maj 2011

V.17 (25/4-1/5)

V.17              =  förra veckan


Måndag:
 PW 60 minuter
 Bröst, axlar, triceps & mage + 30 minuter promenad
 Intervaller = 30 minuter

Tisdag:
 VILA
 PW 45 minuter 


Onsdag:
 
Rygg, biceps & mage
 30 minuter promenad + 15 minuter crosstrainer
 Spinning


Torsdag:
 PW 65 minuter
 20 minuter löpning


Fredag:
 
PW 60 minuter
 Ben, vader, baksida axlar & mage + 20 minuter promenad

Lördag:

 PW 60 minuter


Söndag:
 65 minuter springtur


Summan av kardemumman = Lindis nöjd! 
Har följt mitt löparschema som jag skrev om, från Söndagsbilagan.
Nu är jag inne på 2:a veckan och första intervallen kör jag om en stund :-)
Såhär ser det ut :


Men jag går ut efter hur jag i vanliga fall tränar, spinning / gym osv så det inte 
blir kaka på kaka menar jag :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...