onsdag 18 maj 2011

Halva veckan gått

Redan Onsdag.. Snart helg, man blir ju nästan mörkrädd , det går så fort!

Ja idag känns mina ben som två klumpiga stenblock, en sjuhelsikes träningsvärk. Valde därför att strunta i morgonpromenaden, ska ju på spinning ikväll och tänkte åka inlines senare.
Vädret är ju hur fint som helst men istället väljer jag soffan :-) Ibland får man faktiskt göra så hihi

Bindvävsmassage klockan 11
Har börjat bli lite små täppt i näsan, jag är inte förkyld har inga problem med halsen eller trötthet. Ska ju egentligen inte gå på massage då men jag är som sagt inte förkyld så jag kör på helt enkelt :-)
Kanske allergi som spökar? hm jaja


Hittade dom här på ICA igår , göra egna glasspinnar :-)
Perfekt till sommaren om man nu inte vill käka glass i lass.
Hälla i lite saft eller någon dricka och låta stå i frysen, smidigt och bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...