fredag 27 maj 2011

Fredag

Gooo morrrron

Ja jag vet har inte skrivit på ett tag, men det kommer saker emellan som är viktigare. 
Jobbade i onsdags och även igår fick jag hoppa in. Efter jag tagit mig en morgonjogg och deckade en stund på soffan ringde jobbet, så det var bara att packa ner träningskläderna sticka iväg till gymmet. 


Nya frillan , så himla nöjd :-) Har sparat lite på längden, klippt upp
det mycket och gjort snelugg. 
Lite mer rödare färg  så gör det nog susen ;-)


Sovmorgon 
En härlig sådan, iofs gick jag upp strax efter halv 7. Men det är sovmorgon för mig haha, fan va störd man 
är egentligen. 
Bestämde mig för att idag käka frukost innan jag sticker ut, antingen powerwalk eller jogga idag igen. Får se ´hur långt mina benhinnor tar mig, och om det nu inte börjar regna som det ska göra senare under dagen.
Kimpa ska på bal idag, så mamma, jag & Frans ska till Baldersnäs och kolla :-) 

Grenträning imorgon
Ho ho , ja undra hur det kommer gå haha. Men det ska nog bli kul, få lite variation i träningen. Så idag kommer jag vila, ladda upp inför imorgon. 
Och efter det ska jag jobba 15-22 + sovande jour, därefter börjar jag 8,30-15 
Så, så kommer min helg se ut. 

Nästa vecka kommer rulla på känner jag
Tisdag tatuerar jag mig, hämta min telefon. Baka tårtor till Kims student som är på onsdag, sen åker jag med åse & jörgen hem och stannar till söndag är det tänkt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...