söndag 22 maj 2011

Morgonjogg

6,30 slog jag upp ögonen, studsade upp ur sängen och hävde i mig diverse kosttillskott och en kopp kaffe, därefter snörade på skorna och drog iväg en 25 minuter morgonjogg 
Så himla skönt, strålande väder lagom varmt och benen o hela jag hade energi :-)
Medan dom flesta ligger bakfulla eller kanske nån enstaka människa fortfarande härjar sticker jag ut och är hurtig :-) Goare start på morgonen får man ju leta efter, frukosten sitter såååå gött efter man tränat!

Nu ska jag låta maten smälta lite innan jag sticker iväg till gymmet och kör armar och kanske lite mage, som vanligt intervaller på bandet.
I eftermiddag är det jobb som gäller från 14,30-22


Igår kväll efter jobbet cyklade jag förbi Linnea och Harling som satt och smuttade på alkohol, får passa på och träffa Linnea nu när hon är i Mellerud :-) Blev inte så länge då jag var så sjukt trött och slö, så stack väl hem runt halv 11 tiden. Stenslockna direkt när jag kom hem.
Har beställt klipptid hos frisören på Tisdag, känner att det är dags och göra iordning fågelboet till hår :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...