tisdag 31 maj 2011

BODY INK

Hej hopp! 

Lång dag som redan började imorse klockan 5,30 . Vaknade idag igen av mig själv supertidigt, så jag gick ut på en morgonpromenad i 68 minuter
Frukost - göra sig iordning sen åka iväg till Trollhättan vid 9.

Hittade äntligen skor, 2 par t om 

+ converse, 1 par höga jeans-shorts och så hade 
jag ett presentkort på Elgiganten så då blev det en plattång också.

Klockan 12 hade jag tid på Red Rocket. 3 timmar senare och några 1000-lappar fattigare och förbannat ont i mina ben är jag grymt nöjd ! ;-) Blev så jäkla bra, Chin är så grymt duktig ! Färgbombar min kropp som fään :-)  Nice! 
Bild lägger jag givetvis upp när jag tagit en 

Ska strax göra iordning mat , sen kolla på TV resten av kvällen. 
Imorgon tar Kim studenten , då ska allt göras iordning in i minsta detalj :-) 
Får se om jag kommer ut på en morgonpromenad , får se imorgon helt enkelt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...